torsdag, januari 31, 2008

Hur kan man vara så trött??!


Ja, det är ju frågan. Jag kan inte förstå att jag är så trött. Varje dag. Det spelar ingen roll hur mycket jag än sover. Jag är lika trött för det. Och jag tror att yrseln beror på min trötthet. För har jag till exempel diskat så måste jag sen vila en stund innan jag kan göra något annat för då kommer yrseln fram. Fast det är klart bara spekulationer. Jag fick inte tag i min Bm idag och imorron var hon ledig så jag får väl helt enkelt prova att få tag i henne på måndag.
Men jag känner mig så värdelös just för att jag är så trött. Jag orkar ju knappt göra någonting här hemma :( Golvet ser ut som f*n men jag orkar bara inte ta och dammsuga och torka golvet. Man kan ju alltid hoppas på att jag har mer krafter imorron så man kanske orkar ta det då.
Just nu är det ett jäkla busväder här. Full storm utanför och emellanåt tror man hela huset ska blåsa med. Det är den enda nackdelen jag kan komma på med att bo i skogen, och det är när det stormar ute. Alltid lika rädd för att ett träd ska välta på huset eller något... =( Men vi klarar förhoppningsvis denna stormen också.
Lillstumpan har varit lite lugnare i dag. Igår kväll hade jag några jäkla sammandragningar :(
*ajaj* Men nu ska jag hoppa in i duschen! Hej svejs för denna gången.

1 kommentar:

spättan sa...

Känner du dej lika dan som katten? tror nästan det men du har rätt att vara trött det går över för hoppnings vis. Det är skönt att höra att socker toppen mår bättre i dag för då mår du oxå bättre du slipper ju att oroa dej så mycket. Sov nu så gott om du kan för blåsten, här snöar det oxå är rent vitt på marken Kram mamma