fredag, januari 04, 2008

Tröttare än tröttast...


... det är vad jag är nu. Kan inte förstå varför jag är så otroligt trött om kvällarna. Jag menar jag har ju inte gjort något särskilt krävande idag... Kanske det har med att göra att jag inte har något järn i kroppen. Men det är inte så skoj att behöva gå och lägga sig varje kväll runt nio tiden bara för att jag inte orkar vara uppe längre. Kanske är det ett tecken på att jag börjar bli gammal ;))
Idag var vi i alla fall och hälsade på mamma :) Alltid lika trevligt att träffa sin kära mamma =) Och hon är ju mer eller mindre som en av mina bästa vänner! :)
på vägen hem köpte vi pizza, jag och dottern delade på en och det var knappt att jag fick ner en halv pizza ens... Hade det varit för cirka ett och ett halvt år sedan hade jag kunnat klämma en hel pizza utan problem men inte nu inte. Nu säger det tvärstopp långt innan halva pizzan :)
Nu ska jag mysa med mina kära älsklingar framför tvn och hoppas på att jag inte somnar för tidigt.

Inga kommentarer: