lördag, januari 12, 2008

Mobiltelefon



En sån här ny och fin mobiltelefon fick min dotter av hennes pappa igår. Den var verkligen jätte fin och såklart blev Emelie jätte glad. Men jag kan inte låta bli att tänka på om han kanske köper hennes kärlek. Jag menar han finns ju inte så mycket för henne annars. Han har till exempel bara träffat henne som hastigast en gång under jullovet och det var för att lämna hennes julklapp. Och när hon nu kommer dit efter en månad cirka så har han köpt en ny och fin telefon till henne. Visst är det snällt, jag ska väl inte gnälla. Men jag hade önskat att han fanns där lite mer för henne och att hade gett henne den faderliga kärlek som hon så väl behöver från honom. Ahh, det känns som jag bara gnäller och det var inte meningen. Men visst får man väl gnälla i sin egen blogg?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart att du får gnälla gumman. O jag tror att du har rätt, han försöker köpa hennes kärlek och dämpa sitt dåliga samvete om han har nåt.