fredag, januari 11, 2008

Barnvakt!



Idag har jag varit barnvakt åt min älskade systerdotter! Vi har myst och lekt i flera timmar och det var jätte skoj att passa henne. Hon somnade till slut i min säng och då somnade minsann jag med en liten stund ;) Hon är bara så underbar mosters lilla tös! :))

Min mamma har även varit på besök idag, och det är alltid lika trevligt när hon kommer. Hon och Felicia myste dem med :) Så lilla tösen har fått all uppmärksamhet idag. Och det såg ut som hon trivdes :)

Nu ska vi snart lämna dottern hos sin pappa. Hon ska vara där i helgen och vi brukar inte lämna henne på fredagarna men pappans bil hade gått sönder så då får man ju ställa upp. Men ska jag vara ärlig ställer vi mer upp för Emsies skull eftersom hon vill till pappa. Dem har ju inte träffats på en månad nu.

Efter vi lämnat Emsie ska vi köra till en resturang och äta lite. Vilken resturang det blir har vi inte riktigt bestämt men det ska bli mysigt. Bara jag och älskade sambon! :)) Och efter middagen bär det hemåt till soffan och bara mysa framför tvn :) Så är i alla fall planerna nu :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så mycket för att ni passade Felicia. Ni är guldvärda och jag vet att hon stortrivdes hos er. Det kändes så bra att lämna henne hos er. Tack än en gång. Kram Emma