tisdag, januari 08, 2008

Uppe med tuppen

Ja, idag fick man ju snällt stiga upp mycket tidigare än vad man är van vid. Vi har ju helt vänt på dygnet känner jag och nu när Emsies skola börjar idag så var det ju bara till att stiga upp och se glad ut. Men jag kan lova er att jag inte känner mig ett dugg pigg ;)
Emelie kom upp i tid hon med, och jag tror att det gick lite lättare för henne att komma upp än vad det gjorde för mig :)

Men nu är man i alla fall uppe och jag ska börja dricka mitt morronkaffe nu så man kanske man vakna till liv lite. Sitter ju här framför datorn och gäspar hela tiden...

1 kommentar:

Anonym sa...

Sitter oxå med mitt morgonkaffe fast klockan är närmare 11 *S*. Ja visst är det skönt att få sova ut, för annars är jag alltid upp med tuppen. Hoppas du får en jättefin dag ! STOR KRAM från Maria