tisdag, januari 29, 2008

Namnsdag

Det har jag idag så grattis till mig själv ;)) *S*

Jag skulle egentligen åkt till Lund idag för att träffa min handledare men jag orkar verkligen inte. Ångesten har redan slagit till och jag mår inget vidare. Men jag ska ringa och prata med henne i alla fall. Jag vet om att jag borde åka in och träffa henne. Mycket för att prata av mig om allt skit. Och jag kan prata med henne hon är ju jätte bra! Men jag orkar bara inte... Det är inte som jag är lat utan av att jag helt enkelt inte mår bra och inte vill sitta på en förbannad buss och sen vänta på bussen i två timmar innan jag kan åka hem igen...
Jag får ta nya tag nästa vecka helt enkelt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till dig gumman! :D

Bättre att stanna hemma om du mår sådär. Döm inte dig själv för hårt!

*kram*

spättan sa...

Kan säga grattis en gång till fast jag gjort det engång.
Det är tråkigt att må så vet hur det känns kanske ej med ångesten men det andra du skall se det blir en ljusning på allt vänta bara tills Nelie har kommit sen har du inte tid att tänka Kram mamma

Emma5a sa...

Grattis gumman lite sent men men :)