tisdag, januari 08, 2008

Telefonsamtal och besök hos älskad vän.

Idag åkte vi och hälsade på min älskade vän Petra. Det var ett bra tag sedan vi träffades sist och det var verkligen jätte skoj att se henne igen :) Jag har ju verkligen saknat henne, jag hoppas på att vi kan försöka bygga upp vår vänskap igen. Vår vänskap är mycket stark men tyvärr har vi en förmåga att glida ifrån varandra :( Men vi vet alltid om att vi finns för varandra i vått och torrt. :)
Så jäkla svårt ska det väl inte vara att träffas lite oftare, det är ju trots allt inte så långt mellan oss (cirka 2.5 mil)...

Sen fick jag även ett telefonsamtal från min barnmorska idag. Hon hade fått tillbaka provsvaret på odlingen som hon gjorde av morgon urinet... Och det visade sig att det inte var så bra... Jag har fortfarande upphöjda bakterievärde i njurarna. Trodde att jag skulle vara kvitt det nu men då trodde jag visst fel. Jag ska i alla fall lämna ett nytt test imorron så får vi se vad den odlingen säger. Än så länge behövde jag ingen antibiotika sa min barnmorska. Nu hoppas jag bara att det inte höjs ännu mer. Jag vill inte vara mer sjuk nu och inga sjukhus förrän lilla stumpan ska födas helst...
Men vi får väl som sagt se vad nästa odling visar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var verkligen underbart att ses igen! Guuu vad jag har saknat dig! *puss&kram*