tisdag, januari 01, 2008

GRATTIS!!!

Idag fyller min älskade systerdotter 1 år. Jag kan inte förstå var hela år 2007 tog vägen. Tyckte ju inte det var så länge sedan "mosters lilla tös" föddes. Men jodå, fakta kvarstår att det är ett helt år sedan!
Så idag var hela familjen och firade lilla tösen med massa paket, tårta och kakor *mums* Och lilla Felicia tyckte minsann också att det var gott med tårta :)

Men nu är vi hemma igen och har precis ätit middag. Idag är jag jätte trött. Känner mig helt slut i hela kroppen. Både igår och idag har jag haft en massa förvärkar så i och för sig är det ju inte så konstigt att man är trött. Men jag hoppas allt att vår lilla älskling stannar kvar i magen ett tag till :) Även om jag längtar otroligt mycket efter henne nu :) Men det närmar sig ju sakta men säkert ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för att ni gjorde Felicias dag så fin. Kram