måndag, mars 31, 2008

Inget föräldramöte...


Nej, det blev inget föräldramöte idag. För det första har jag haft en jäkla huvudvärk i flera dagar. Det har känts som hela huvudet skulle explodera och inga värktabletter har hjälpt heller. Så dels orkade jag inte för den sakens skull. Och sen var Jörgen inte hemma förräns ett par minuter i sex och mötet började sex så jag hade inte hunnit iväg. Men dem lägger ut protokollet för mötet på nätet så jag ska läsa det när det kommit ut för att se vad som sagts.

idag har Nellie varit riktigt kinkig. Hon har bara sovit små stunder och varit jätte gnällig hela dagen. Jag har inte fått något gjort :( Men så är det väl ibland, bara att acceptera :) Men det tar på krafterna när det har varit sådana här dagar. Nu är jag helt färdig och ska snart gå och lägga mig. Vi var tvungna att ta upp den andra vagnen från källaren och la Nellie i vagnen. Körde henne lite här inne och hon somnade. Och utan napp dessutom, då sover hon verkligen :) Och nu har hon sovit sedan halv åtta. Snart ska hon ha mat så då lär hon snart vakna. Och sen ska vi göra iordning henne för natten och sen hoppas på att hon inte somnar allt för sent eftersom hennes mamma är trött :) Det blev ju inte mycket sömn inatt heller så det är väl inte så konstigt att man är trött. Det har man nog rätt att vara när man är småbarnsmamma ;)

Jag har i alla fall hunnit med att ringa upp till Skrylle och fått soltid tills på Onsdag :) Så nu är det klart. Det ska bli såå skönt att komma igång :))

1 kommentar:

spättan sa...

Nej du Diana livet är inte en dans på rosor när man har små det skiftar ju så från den enna dagen till den andra, det är ju ett tag sen du hade sådana små så man har nästan glömt hur det är.
Det var bra du fixade sol tid känner sej lite blek. Kram