onsdag, mars 12, 2008

2 veckor idag!

Här kommer en bild på mina två kära änglar. Idag är lillan 2 veckor. Jösses vad tiden går fort. Jag kan inte förstå vart dessa två veckor tog vägen. Var det inte igår som lillan föddes??! Det enda jag kan märka det på är att jag är så trött.
Idag vaknade Nellie klockan sex och inte har hon somnat om igen heller. Hon har alltså varit vaken non stop i snart tre och en halv timma... Och hon är ju jätte trött men samtidigt så envis när hon ska sova. Man kan ju missa något ;)
Men så fort hon somnat så ska jag också lägga mig och vila för jag är helt slut. Känner att jag i alla fall måste få vila en timme eller något. Men vi får se hur det blir med den saken. Här är ju även ett hem som behöver städas. Och jag har samtal som jag måste ringa... Och solen skiner så jag hade velat gå ut o gå en promenad... Så mycket som "måste" göras men tröttheten tar överhanden...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är inte alltid viljan och orken överrenstämmer :-)
Hoppas du har en bra Onsdag ändå - kramiz.

spättan sa...

Två söta barnbarn har jag det är jag stolt över även Felica är jag stolt över.
Tre gose barnbarn

Emma5a sa...

Så söta dem är :) Ja det är en massa måsten men ibland får man helt enkelt strunta i det o ta dagen som den kommer.