måndag, mars 24, 2008

Gonatt...

Ikväll har vi haft gäster. Dem har nästan precis åkt hem och nu är jag super trött. Jag tror att lillan snart vaknar för nästa matning men jag orkar inte sitta uppe tills dess utan ska nu gå och lägga mig. Kanske jag hinner somna innan lillan vaknar ;)
Jag känner mig lite slut i kroppen och täppt i näsan... antar att jag börjar bli förkyld. Även Nellie nyser emellanåt, hoppas att inte hon blir förkyld.

Idag har för övrigt inte hänt så mycket, har mest varit hemma och tagit det lugnt och som sagt nu ikväll har vi haft gäster. Men nu skriker sängen på mig så gonatt gott folk!

2 kommentarer:

Emma5a sa...

Inte roligt om ni börjar bli förkylda men det e dem tiderna nu. Har ni nässug hemma till Nellie? Inte Fridas nässug utan den andre. Vi har en sån till Felicia o den e jätte bra o inte dyr att köpa. Finns på jättekul. Nellie klarar förkylningen bättre än man tror om hon nu får en. Håller tummarna för att ni inte blir förkylda. Felicia har alltid klarat sina förkylningar jätte bra. Höres på tele nu idagarna. Kramar Emma

spättan sa...

Gulliga bilder du lagt ut på lilla Nellie, nej nu får ni inte bli dåliga men det är som Emma säger det är förkylnings tider nu o så med detta väder, det var ju vår väder innan o nu vinter.
Men ni får krya på er så hörs vi