onsdag, mars 12, 2008

Hunnit med en hel del...

Ja, imorse trodde jag ju inte att jag skulle hinna eller rättare sagt orka med så mycket men det visade sig att jag hade fel :)
Jag fick sova en timma i förmiddags när lillan sov middag, jag har dammsugat och torkat golven, haft läxförhör med stora tösen och hon hade alla rätt på glosförhöret :) Stolt mamma! Sen allt som har med Nellie att göra, blöjbyten, matningar, mys och kel. Och en promenad blev det minsann med idag, i 40 minuter var vi ute och gick :) Inte jätte skönt väder direkt men skönt att röra på sig lite :) Det behövs, kondisen ligger inte på topp nu vill jag lova. Träning som gäller. Jag tänkte att jag skulle vänta ett tag till men snart måste jag börja styrketräna igen. Ska bli skönt att komma igång. Och sen måste jag ju få skryta lite med, jag gick ju upp 1.2 kilo med lillan och nu har jag gått ner 6 kilo! :)))) Men mer ska bort! ;)
Jaha så vad har jag mer gjort... Jo, jag har ju lagat middag till gubben kom hem från jobb och sen blev det mys framför tvn...

Såg på rent hus och jag kan inte förstå hur man kan ha det så skitigt hemma... Helt ofattbart. Och att sen visa upp det för hela svenska folket... Näää fyyy :((
Men nu blir det snart sängen för nu e jag trött! Så jag säger nattis för idag, sov sött allihopa!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon. Vad kul att du hittat till mig... *glad*.
Snabbläste din blogg och såg att du just fått en liten till... Så söööt hon var. GRATTIS. Ska läsa lite bättre när jag kommit hem från jobbet (där jag sitter och snygblogar just nu!)

Anonym sa...

haha - javisst är det ett bra program för självkänslan.
Ibland tycker jag att jag inte hinner städa alls men man är hästlängder ifrån dessa människor.

spättan sa...

ja du Diana man kan undra hur de bara kan bo så fy.
Men du behöver ej tro att du har det så för då tror du fel,klart man får göra saker när de sover det är ju ett tag sen du hade sådan små så det är till att börja om.