tisdag, februari 05, 2008

Tiden går...

.... men ändå tycker jag att allt står stilla. Jag är otroligt trött, och yr om dagarna. Orkar inte vara uppe många timmar innan jag måste gå och lägga mig igen. Igår sov jag större delen utav dagen och likaså idag. Inga krafter alls i kroppen och det känns så trist att bara ligga i sängen hela tiden. Tiden går ju så sakta då med ju.

Jag har nyss ätit ett glas youghurt för att se om jag kan få behålla det så jag i alla fall har något i magen. Just nu vill jag bara att lilla Nellie kan titta ut :))) Och sen blir det inga fler barn för mig, min kropp klarar f*n inte av att vara gravid... Nej, två skitungar räcker för min del. Sen har jag ju två bonusungar med så det både räcker och blir över ;)

Detta var ett litet livstecken från mig, inte var det mycket men jag ska stoppa i en maskin tvätt när jag ändå är uppe. Och förhoppningsvis hinner jag få bort disken med innan kroppen säger stopp och det är dags att lägga sig igen.


2 kommentarer:

spättan sa...

Du är för härlig två skit ungar hur vågar du.
Nej lite skämt men du måste få näring i dej o framför allt vätska glöm ej det o du vet jag finns här för dej så behöver du åka in så bara ring. Älskar dej kram mamma

Emma5a sa...

Inget roligt att du inte orkar med något o att du mår dåligt. Men din kropp försöker nog vila upp sig innan dte är dags för förlossningen för det är nära nu :) Ring om dte är något gumman. Älskar dig. Kram Emma