fredag, februari 15, 2008

Fredag...

Ja, så har det då blivit fredag. Och vad jag vet så har vi inget speciellt inplanerat. Jag tror att det blir en myskväll med familjen framför TVn vilket kan vara hur mysigt och skönt som helst. Japp, ännu ett tecken på att man börjar bli gammal ;) *S*

Och inte blidde det någon alla stjärtans dag bebis heller. Men det är bara att vänta, hon kommer ju när hon kommer men vi längtar så här hemma. Och nu går tiden sakta tycker jag. Och kommer jag gå över tiden så kommer det väl kännas som hela graviditeten tillsammans. Nää vad jag gnäller ;) Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det ju ;)

Både igår och idag har det varit riktigt vårväder här nere i Skåneland. Jätte skönt har det varit att äntligen få se lite sol. Den har varit efterlängtad. Och man får lite mer krafter på köpet när solen visar sig. Jag skulle behöva mycket krafter för övrigt, jag är jämt så trött hela tiden... Och bara det är tröttsamt i sig.

Igår kom Martin med en röd ros till Emelie från honom, Kendra, Chilly och Helo. Och på rosen fanns ett kort där det stod "Vi älskar dig". Jag blev faktiskt riktigt rörd! Det var så fint gjort och Emelie blev ju jätte glad!
Hon hade tidigare varit lite nedstämd för att inte farmor fanns på alla hjärtans dag men hon sken upp som en sol när hon fick rosen. :) Så tack Martin och Kendra!!!

2 kommentarer:

spättan sa...

Ja du det är ett underbart väder har varit ute på min skogspromenad o det var härligt må du tro. Kan mycket väl förstå att Emelie blev glad när hon fick rosen.
Hon får något av mej med när vi ses nästa gång vet ju ej om hon är hemma på onsdag.
Helt klart blir man gladare av detta väder nästan så man får vårkänslor.
Som du vet så är det ju stax dax o det tycker jag är bara roligt.
Ha det så hörs vi
Älskar er kram mamma

Anonym sa...

*ler* ja ellerhur är vi gulliga..tyckte hon har varit så duktig så hon var värd det=)