fredag, februari 01, 2008

Såå trött...

Jag vill börja med att tacka för alla fina kommentarer som jag får och speciellt efter mitt förra inlägg :) Känns skönt att jag kan få skriva av mig och ändå få er respons på det.

Just nu är klockan bara kvart över nio en fredagskväll och mina ögon går snart i kors på mig så trött jag är. Det enda m håller mig uppe nu är att dottern inte är isäng ännu. Jag kan ju inte gå och lägga mig tidigare än henne. Så när hon har gått och lagt sig vid tiotiden då lär jag med gå och lägga mig. Och tro mig, jag tror nog att jag somnar innan huvudet har hamnat på kudden ;)

Idag har jag i alla fall varit lite piggare. Jag har till och med fått dammsugat och torkat golven här hemma, det behövdes! Skönt att det nu är gjort men det tar inte så lång tid så får man göra det igen, men det är så det är med djur, ungar och gubbar ;)

Nej, nu orkar jag inte skriva mer för idag. Sov så gott allihopa!

2 kommentarer:

Emma5a sa...

Älskar dig syster. Du betyder mycket för mig. Många kramar Emma

spättan sa...

Det var ju bra att du har känt dej lite bättre sen du fick skriva av dej men sana mina ord det är som jag skrev till dej förut.
Många gånger skall det till något sådant för att man ska känna sej lite bättre till mods så fortsätt bara att skriva av dej. Ålskar dej kram mamma