lördag, februari 02, 2008

Skattkammarön

Idag åkte min dotter med sin kompis Evelina och hennes mamma till Skattkammarön i Lund. Emelie har sett framemot det länge så jag hoppas dem kommer få en bra dag tillsammans :) Jag funderade ett tag på om jag skulle följa med. Det hade ju varit skoj med en heldag tillsammans med Emelie men det som fick mig att backa var tyvärr hennes kompis mamma... Visst är hon trevlig men hon kan snacka så mycket skit om allt och alla och det orkar jag inte med. Sådana människor har jag en gång lämnat bakom mig och jag orkar inte med det en gång till. Så jag och Emelie får väl göra något annat tillsammans sen.

Vad jag och Jörgen ska göra idag har jag ingen aning om. Jag vet bara att jag inte pallar sitta hemma och uggla ännu en dag. Måste ut och se lite annat än husets fyra väggar.
Och det är en ganska så ljus och fin dag idag :) Solen vill titta fram mellan molnen och kanske man kan få vara lite piggare och gladare idag. :)

1 kommentar:

Emma5a sa...

Hoppas att Emelie hade roligt. Älskar er alla! Många kramar Emma