torsdag, december 06, 2007

Står still...

Jag kan inte komma på någon bra rubrik, allting står still i huvudet på mig samtidigt som det hela tiden snurrar runt en massa olika tankar och funderingar.
Idag fick jag ännu ett tråkigt besked.Eller besked var det inte heller men det var i alla fall mycket tråkigt att höra och jag blev otroligt ledsen. Helt ärligt så vet jag inte hur mycket till jag orkar. Det är inget jag kan skriva rakt ut om här i bloggen, men jag känner att jag måste få skriva av mig lite innan jag exploderar. Jag vet att det inte är så mycket positivt som skrivs om i min blogg just nu men det är tyvärr så det är. Jag mår inget vidare varken fysiskt eller psykiskt och ingen i min familj mår väl egentligen något vidare. Och mår inte min familj bra så hur ska då jag kunna må bra? Det går ju inte, är man en familj så håller man ihop och finns för varandra. Jag älskar min familj mer än någonting annat och när jag ser dem ledsna så mår jag såklart dåligt med. Så är det väl för alla familjer...
Ångesten tar stryptag om mig idag och jag vet inte vad jag ska göra för att få det att släppa lite. Varför ska allt vara så förbannat svårt för??!

Ja, för övrigt har det inte heller varit någon bra dag, jag har haft fruktansvärt ont i vänster njure så jag har mest legat på soffan hela dagen. Jag bara hoppas att antibiotikan hjälper så jag slipper bli inlagd. Det kan jag bara inte, jag måste finnas för min familj nu.
Emsie har också varit hemma idag, hon fick jätte ont i magen igår kväll och jag vet inte om det kanske kan ha något att göra med att hon är orolig för mig. Och hon har även haft ont i magen under dagen så jag tror nästan att hon blir hemma imorgon med för säkerhets skull.

Det är mycket som jag skulle vilja skriva av mig om men det går inte, jag försöker få ur mig allting men det är en mur som stoppar mig hela tiden. Och jag får inte ut så mycket som jag skulle vilja få ur mig. Även om jag vet att jag skulle behöva det.
Så innan detta inlägget blir alltför rörigt så slutar jag nu...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Aww gumman! Om du vill så kan du prata med mig, jag finns här. Måste bara fråga om det tråkiga beskedet har med vår familj att göra? Märkte på dig idag att du mådde riktigt dåligt. Älskar dig gumman. Många styrke kramar till dig!

Baloo sa...

Emma: Nej gumman, det tråkiga handlar inte om vår familj. Jag vet vad du tänker på och om jag får reda på någonting så berättar jag det för er. Love you. Puss puss!

Anonym sa...

*stoooooor bamsekram*

så ledsen för din/er skull...