lördag, december 22, 2007

Igår och Idag...

Jag tänkte uppdatera er lite om vad som hänt dessa två dagar.


Igår hade älsklingen en överraskning till mig och dottern. Vi fick inte reda på vad det var förrän vi var där. Först åt vi på en fin kinaresturang. Jätte gott var det =) Ok, inte så mager mat kanske men det var säkert över 1 år sedan vi åt kinamat sist så det unnade vi oss :)) Och efter det körde vi och spelade bowling. Jätte trevligt hade vi och jag vann bowlingen ;)) Emelie hade aldrig spelat bowling tidigare så först var det lite svårt för henne men hon fick snabbt in hur hon skulle göra och sen gick det bara bättre och bättre.


Vi hade en jätte mysig helg alla tre och det var så skönt att få tänka på lite annat än julstress ett tag :) Och min älskling är bara för go som hade planerat detta. *älskar honom* :)



Här är en bild på mig innan vi åker iväg på överraskningen. Inte ofta jag bjuder på bilder av mig själv men det är ju jul så denna gången kan jag ge efter ;)

Idag har vi handlat dem sista julklapparna. Skönt att äntligen det med är färdigt. Och två dagar innan jul med ;)) *S* Sen åkte vi iväg till en verkstad och fick äntligen vinterdäck på bilen, bara ren tur att vi inte har blivit stoppade av polisen ännu. Usch, då hade det blivit en massa onödiga böter...

Och nu ikväll har vi äntligen fått upp julgranen. Barnen hjälpte till och det var mysigt. Ja, barnen, igår kväll så åkte vi till flygplatsen och hämtade upp Jennifer så nu ska hon vara här nere och fira jul och nyår med oss. :))

Och nu sitter vi allihopa och slappar, ingen som har så mycket ork till annat. Känns som dagarna bara springer iväg nu. Men nu är i alla fall allting inför julen ordnat och det är skönt :) Så trots alla motgångar ska vi nu i alla fall fira en bra jul tillsammans med våra underbara barn.

Sen måste jag skriva till min syster och hennes sambo, jag beklagar verkligen sorgen. Jag vet precis vad ni går igenom nu. Jag skulle ha ringt till er hela dagen, kanske jag ringer lite senare ikväll men tiden bara springer iväg. Ni vet var jag finns och stöttar, det är bara att höra av er!! Livet går vidare men just nu känns det för jävligt! *älskar er*


4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin du är!!! :)

GOD JUL!

Anonym sa...

Mysig att läsa att ni varkar ha haft en mysig jul ihop, det är du värd=) Saknar dig , gumman! Puss puss

Anonym sa...

Hej ! Vad kul att du följer min blogg =) Nu ligger din i mina favoriter oxå och det ska bli kul att följa dig. Jättefin bild på dig föresten. Stor Kram från Maria

http://mariashuvud.blogg.se

Anonym sa...

Så fin du e gumman!

Tack så mycket. Jag vet att livet måste gå vidare men det känns så jobbigt nu. Kalle skulle ju komma till jul o nu hann vi inte träffa honom en sista gång. Kram Emma