onsdag, december 19, 2007

Shoppat...

... det var vad jag gjorde igår. Shoppade en massa julklappar till våra barn. Nu är jag nästan färdig men inte riktigt... Haha, kommer säkert inte vara färdig förrän på julafton ju. Men det är sånt jag får ta. Det har varit så mycket nu innan jul att jag varken har hunnit eller haft någon ork till julklapps handling.
Jag fick en mycket trevlig dag tillsammans med min kära lillasyster och mosters goa tös. Hoppas att vi snart kan göra något sådant igen, kommer inte ens ihåg när jag och min syster gjorde något sådant!

Idag har det varit lite sämre, jag har sovit mestadels av dagen och det ger mig en otroligt jobbig ångest. Jag vet att det är för jag är gravid men jag klarar inte av att vara så trött vissa dagar att jag får ligga mestadels av dagarna. Jag känner mig så värdelös när jag inte har fått något gjort här hemma. Min älskade sambo förstår ju att jag inte orkar och hjälper mig så mycket han bara kan just nu. Men jag känner mig bara otillräcklig...

Nåja, jag hoppas att morrondagen blir bättre. Då ska jag åka in till Lund igen, dags att träffa min läkare och handledare. Och nu kära vänner, är det dags för sängen (igen)...

Inga kommentarer: