fredag, oktober 26, 2007

Stolt mamma :)


Det är just precis vad jag är! En stolt mamma till min underbara dotter. Iförrgår var vi hos tandläkaren och hon fick mycket beröm för sina fina tänder, inte ett hål hade hon :) Så nu behövde hon inte komma tillbaka förrän om 18 månader, egentligen ska man komma tillbaka efter 12 månader men eftersom hon hade så fina tänder tyckte dem inte det var någon mening att hon kom tillbaka så "snart". :) Och jag som brukar gnälla på henne att hon borstar tänderna alldeles för slött får nog ändra mig lite där ;)
Och vad gjorde hon mer i förrgår? Jo, hon dammsugade hela nedanvåningen, bäddade våra sängar, plockade undan osv. Jätte duktig är hon :)
Och igår var vi på utvecklingssamtal. Och det första dem hade skrivit om min ängel var "Trevlig elev". Allt gick bra i skolan och hon var så duktig, inga problem alls. Det var jätte skoj att höra så mycket positivt om henne, i hennes förra skola var det ju tyvärr inte så positivt som nu. Men här skötte hon sig jätte bra :) Och gissa om jag är stolt över min stora tös, hon är så duktig! *Emsie, mamma älskar dig så mycket*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har all rätt att vara stolt! Vilken fin & duktig tjej du har! *kraaaam*

Anonym sa...

Klart att du ska vara stolt över moster tjej, det e ju jag :) Hon är så go du får pussa henne på kinden o ge henne en stor kram från mig. Fint kort på henne :) Hoppas att du mår bättre nu. Felicia tackar för kramen o pussen :D Kram Emma