tisdag, oktober 16, 2007

Grattis och lite till :)



Idag vill jag säga grattis till min älskade lilla syster som fyller år idag. Hoppas att du har haft en riktigt trevlig dag. Ledsen att vårt telefonsamtal blev så kort men vi skulle ju iväg båda :(

Vi har precis kommit hem från jourcentralen i Lund nu. Var där inne och skulle titta vad det var med dotterns öga. När hon vaknade imorse var hennes öga jätte svullet och hon hade ont i det. Jag trodde först att det var ögoninflammation men det var inte varigt och kladdigt. Och hon ville tvunget till skolan så jag bad henne gå till skolsköterskan och det gjorde hon. Men inte heller hon trodde det var ögoninflammation men hon kunde inte heller säga vad det var. Så nu ikväll åkte vi in till jourcentralen och dem kunde inte heller säga exakt vad det var. Dem tog prover på henne så att det inte var bihålsinflammation men proverna visade som dem skulle. Så antagligen är det en infektion i ögat och hon fick ögondroppar. Har det inte gått över om en tre dagar så skulle vi åka in igen så dem fick titta på det.

Idag har jag faktiskt inte sovit middag *peppar peppar*... Jag har tvingat mig själv till att vara uppe och städa så nu känner jag mig faktiskt lite duktig. Det är första dagen på flera månader som jag inte sovit middag. Men nu känner jag mig helt tung i hela kroppen och jag är jätte trött. Så jag ska faktiskt hoppa in i duschen nu och sen ska jag gå och sussa kudden. Nattis säger jag :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack gumman! Det e ok vi får träffas en dag snart. Det var så länge sen nu. Saknar dig. Kram Emma