tisdag, oktober 23, 2007

Usch...

Igår var en riktigt dålig dag, jag sov nästan hela dagen och mådde så jäkla illa :( Kräktes upp allt som jag stoppade i mig. Idag trodde jag eller hoppades jag rättare sagt att det skulle vara bättre men tyvärr så verkar det inte så. Har precis ätit frukost, duktiga jag som skulle äta frukost så tidigt men nej,,, det ville sig inte. Istället kom allting upp igen *suck* Egentligen hade jag bara velat gå och lägga mig igen men det kan jag ju inte. Ska ta bussen in till Lund om en timme. Idag är det ju dags att träffa min handledare... Och inte kan jag avboka det idag heller eftersom jag fick göra det förra veckan eftersom jag då mådde lika kasst. Så det blir väl till att bita i det sura äpplet och ge sig iväg... Men sååå skönt det hade varit att krypa ner i det varma täcket igen...

Men nu får jag göra mig iordning så man kommer iväg. Och hoppas på att dagen blir någorlunda bra i alla fall. Och att jag inte behöver kräkas på bussen för det hade ju bara varit toppen ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman! Inget roligt att du fortfarande mår så dåligt. Tänker mycket på er och hoppas var dag att ni ska ha en bra dag. Skoja att det blev fint med nya soffan. Du kan bara glömma att du ska ut och gå mitt i natten själv. Tack Kendra för att du följde med :)Älskar dig gumman och saknar dig otroligt mycket. Förlåt för att jag är dålig på att höra av mig. Puss och kram Emma