fredag, oktober 19, 2007

Är vår hund go eller vad??? Detta kort är taget idag i det fina höst vädret :)

Jag skulle lägga upp lite fler kort men tyvärr ville inte blogger.com det så det får helt enkelt bli en annan dag.
Idag har jag för övrigt varit lite piggare. Jag har hunnit städa en massa och bädda rent i vår säng osv. Så nu känner jag mig jätte nöjd med dagen. Min handledare ringde mig tidigare idag, jag skulle ju varit hos henne igår men ringde och sjukskrev mig eftersom jag mådde så dåligt. Jag förklarade för henne hur jag hade mått och hon sa att det nog var min kropp som sa ifrån att jag måste ta det lite lugnt och vila ibland. Och det har hon nog rätt i. Jag har ju svårt för att koppla av, det är så mycket jag måste göra hela tiden. Jag ställer så stora krav på mig själv... Måste försöka tänka på att varva ner lite...


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, han är verkligen jättefin, er hund! Och du har helt rätt i att du har för höga krav på dig själv, tror jag... Tänk på att spara på krafterna - det kan bli jobbigt sedan när bebisen kommer...

LOVE YA!!!

*puss&kram*

Anonym sa...

Klart att han e fin :) Skönt tt du fått en massa jort men gör inte för mycket på en gång, glöm inte att vila o njuta av graviditeten. Sen blir det en massa att göra men jag inns här så klart o hjälper gärna till gumman. Hoppas att du vet det. Älskar dig! Kram Emma