onsdag, oktober 24, 2007

Tjohooo!!!

Idag mår jag mycket bättre, i alla fall än så länge. Jag känner mig pigg och än så länge inget illa mående i sikte =) Jag har till och med kunnat äta lite frukost utan att det har kommit upp igen. Så skönt. Hoppas verkligen att det håller i sig under dagen. Skulle ju behöva få lite gjort i hemmet. Jag har redan varit nere i källaren och stoppat i en maskin tvätt :) Men eftersom man inte tvättat på ett par dagar så har man mängder av tvätt nu. Trist men sant. Hoppas att jag orkar ta det mesta idag i alla fall.

Igår när jag var hos min handledare så pratade vi om mina måsten och krav som jag ställer på mig själv. Och någonstans så tror jag att hon fick mig att inse att jag har alldeles för mycket krav på mig själv. Jag måste ta mig tid till att vila och ha lite egentid med. Jag ska försöka följa hennes råd men det är lättare sagt än gjort.

Nu ska vi snart cykla ner till byn. Dottern ska vara hos tandläkaren klockan 09.00, så det blir en skön cykeltur på cirka 6 km. Det enda tråkiga är när man ska hem, den förbannade backen *puh* Ner går det ju fort som f*n men hem är det lite segare. Då cyklar jag o lämnar av Emsie på skolan och sen blir det hem och förhoppningsvis lite städning och tvättning.

Igår kväll var vi hos svärmor och fikade lite. Hon har fyllt år så vi åkte dit och firade henne eftersom hon inte var hemma i söndags när hon fyllde år. Det var trevligt men jag vet inte om jag var så social precis eftersom jag var så otroligt trött. Men jag var i alla fall med och det är ju alltid något ;)

Men nu måste jag göra mig färdig för en cykeltur. Vi hörs kanske senare! Ha en bra dag i alla fall!

Inga kommentarer: