lördag, oktober 20, 2007

En trött gravid gammal kärring ;)

Ja, ungefär så känner jag mig nog nu *S*
Ikväll sitter jag ensam hemma för min älskade sambo är på fest och jag tyckte faktiskt att det skulle bli lite skönt för en gångs skull.... Men nej, det blidde det inte. Istället blev det tyst, tomt och långtråkigt *S* Hmm, jag har börjat fundera på om det är detta som kallas gammal *hemska tanke* ;)))

Idag köpte vi för övrigt Emelies första födelsedagspresent. Jag börjar få panik över att vi är så sent ute med att handla julklappar och födelsedagspresenter till våra barn. Först fyller ju min dotter år den 11 december, sen är det jul och sen fyller sambons dotter år den 6 januari. Så nu är det lite tufft. Men i alla fall så har vi alltid varit ute i ganska god tid och börjat shoppa loss. Men som sagt inte detta året och det ger mig lite ångest. Hur ska vi hinna och hur ska man ha råd osv osv... Ja, ni vet ju hur jag kan oroa mig i förtid för det mesta... Och så även när det gäller detta *ler* Men som sambon alltid säger, det löser sig säkert och det brukar ju göra det så jag får väl lita på honom :))

Imorron ska vi åka och hämta en ny soffa som vi har köpt :) Skönt att äntligen få en ny soffa, vår gamla har ju varit sönder ett tag nu och den är inte skön vill jag lova. Soffan som vi köpt nu är liknande den vi har nu men som sagt HEL :))

Jag trodde jag hade ganska så mycket att skriva om men istället så känns det bara tomt nu. Jag antar att det är för att jag är så trött (som vanligt) så jag funderar på att gå och lägga mig på soffan och vila lite eller om jag helt enkelt ska gå och lägga mig. Men inte kan man väl lägga sig vid åtta tiden på en lördag?? *S* Hur var det nu med att man håller på att bli gammal ;))) *S*
Nej, jag säger nattis och ja, jag e gammal ;)))

Inga kommentarer: