söndag, oktober 21, 2007

Nattlig promenad!

Ja, inatt så ringde då telefonen och väckte mig... Min sambo ville att jag skulle gå och möta honom och snäll som man är så gör man ju det. Men en helt underbar vän till mig följde med, hon ville inte att jag skulle gå själv mitt i natten så hon följde som sagt med! Tack Kendra! Du är underbar och du är en sann vän! *Älskar dig tjejen*
Och så fick man ju lite motion på köpet också, cirka 6 km tror jag att det är fram och tillbaka till byn om jag inte har helt fel för mig. Och det var faktiskt en riktigt skön promenad och jag o Kendra fick äntligen lite tid över att prata på! Nice!

Idag har vi ju som sagt hämtat soffan och det blev jätte bra. Den är ju som sagt liknande den vi har tidigare men finare ;)

Och sen har vi hämtat dottern hos sin pappa med idag :) Annars har det inte hänt så mycket, mer än att jag städat lite. Jag har varit så otroligt trött hela dagen så ikväll blir det till att se "Ensam mamma söker" och sen blir det nog tidig isäng så man kan komma upp imorron.
Men min helg har varit bra och hoppas att er har varit det med!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar jue dig, gumman! Inte ville jag att du och Nellie är ute och går i skogen så sent utan er personliga bodygard=) Tack för vår lilla pratstund, har jue saknat dom! puss puss

Anonym sa...

Härligt att du haft en bra helg! :)

Jag tänker jättemycket på dig, saknar dig enormt!

*puss&kram*