söndag, oktober 14, 2007

Ny blogg!


Nu har jag ju inte skrivit blogg på länge. Har inte haft lust eller ork till att blogga. Men nu har lusten kommit tillbaka och då tyckte jag det var lika bra att starta en ny blogg. Ska försöka få med lite mer bilder i denna bloggen än vad jag hade i min förra blogg. Så vi får väl se hur det blir, än så länge mycket planer men vi får väl se hur det blir med den biten *S* ;))


Här är det i alla fall bra, magen växer på och jag är lika trött för var dag som går. I förra veckan köpte jag nya järn tabletter på apoteket för jag tyckte inte dem jag hade tidigare hjälpte något vidare. Så nu får vi hoppas på att dessa hjälper. Blir ju tokig av att vara så trött som jag är varenda dag. Vissa dagar kan jag ju sova mig igenom en hel dag :( Och tro mig, det är inte skoj.


Sen har ju hösten börjat komma och jag tycker både det är lite mysigt men samtidigt så otroligt tråkigt. Man fick ju inte mycket sol och värme i somras och nu blir vintern så otroligt lång :( Men jag har ju i alla fall något skoj att se fram emot :) Den lilla tösen i magen, vår lilla Nellie :) Det ska bli jätte skoj samtidigt som jag är lite nervös så klart. Min stora dotter blir ju tio år i december så det var ju ett tag sedan man hade så små barn. Men det ordnar sig säkert :))


Det var lite uppdateringar från mig i alla fall. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag gå och lägga mig i soffan :) Snart "ensam mamma söker" :)) Kram på er alla. Fotot är förrästen en höstbild från vår trädgård som för övrigt skulle behövt lite höst skötsel ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, äntligen ett blogginlägg från dig! :D Kollar dina bloggar varje dag, men det är ju längesen du skrev nu...

Ja, visst är det mysigt med höst!

Saknar dig vännen! Älskar dig!

*PUSS&KRAM*

Anonym sa...

Hoppas att tröttheten ger med sig snart gumman! Fin bilden va ser så mysigt ut. Jag gillar verkligen ert namn till er bebis :) Ska bli så skoj att bli moster igen.