fredag, oktober 19, 2007

Gomorron på er!

Här är det ingen jätte bra morron precis, har knappt sovit något i natt. Så jag är super trött nu. Men i och för sig var det inte så konstigt att jag inte kunde sova inatt. Igår var ingen bra dag, jag kräktes upp precis allting jag åt och bara sov och sov och sov. Hela dagen.... Och ändå var jag konstant trött. Känner mig inte bättre idag, jätte trött och illamående. Tror inte att det beror på bebisen i magen, tror mer att det är influensa eller något... Ahh jag vet inte, bara en gissning. Men så jobbigt är det. Jag hoppas i alla fall att jag orkar vara uppe mer idag än vad jag orkade igår så man kan få lite ordning på huset innan helgen.

Ikväll åker Emelie till sin pappa så det blir en barnledig helg. Men vi har nog inte så mycket planerat i helgen ändå tror jag. Och sen beror det helt på hur jag mår, inte skoj att hitta på något när man inte mår bra ju.

Magen växer och växer nu och Nellie börjar bli riktigt aktiv :) Längtar så efter vårt efterlängtade barn. Men det känns fortfarande som en hel evighet innan hon kommer, men egentligen har jag ju redan gått mer än halva tiden så såååå lång tid e det ju inte kvar ;)

Nu ska jag göra iordning dotterns gymnastikpåse och få iväg henne till skolan. Svullnaden i hennes öga är inte riktigt helt borta men det har blivit bättre. Hon har inte ont i ögat längre och svullnaden går sakta sakta neråt.
Jag hoppas att ni får en bra helg! Kram på er!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman! Hoppas att du mår bättre snart. Ja du har ju gått mer än hlva tidne nu :) Ha en bra helg. Kram Emma

Anonym sa...

ÅÅÅh, vad mys! Jag är ju nästan avundsjuk! Kan du inte skicka lite graviditetsbaciller till mig? ;)

Saknar dig!!! *kramar om*