tisdag, november 13, 2007

Titta det snöar!

Idag snöar det över Skåne, ja inte så mycket kanske men ändå, det snöar ;) Jag vet inte vad jag tycker om det, det hade ju varit ännu bättre om man nu hade haft vinterdäck på bilen... Hatar att åka bil när det är snö och halt! :(((





Snart ska vi åka på bouppteckning, inte vidare skoj men måste dessvärre göras. J har bara jobbat halva dagen idag så han kommer hem närsomhelst. Själv har jag hunnit städa lite idag. Skönt att ha det avklarat så länge det nu varar ;)...





Tänkte jag skulle lägga in en bild på min kära dotter. Hon var så fin när hon gick på disco i fredags så jag var ju bara tvungen att fota henne :)




Stora tösen är hon. Jag kan inte förstå vart tiden tar vägen, tycker bara att tiden rusar iväg och man känner sig mer och mer gammal ;)

Nej, nu måste jag sluta för att göra mig iordning. Hade inte så mycket att skriva om just nu men jag bjöd i alla fall på lite bilder :)


1 kommentar:

Anonym sa...

Fina bilder :) Ja tänk attd te redan snöar o det e så himla kallt väder nu. Har satt i Felicia åkpåse i vagnen. Så söt Emelie e :) Kram Emma