onsdag, april 16, 2008

Sådärja!

Då har jag väl mer eller mindre bestämt mig nu. Jag har bytt blogg. Än så länge kommer jag ha den nya på prov för att se om sidan fungerar bra. Denna blogg kommer under tiden ligga lite vilande.
Men ni som vill ha sidan till min nya blogg är jätte välkomna. Här har ni adressen: http://baloo.bloggspace.se/1/

Och som sagt, denna blogg kommer ligga vilande tills jag vet säkert om den andra sidan är bra. Men än så länge tar jag inte bort den :)
Så hjärtligt välkomna till min nya blogg :))

3 kommentarer:

Anonym sa...

javisst vet ja vart d ligger :)

Anonym sa...

Hejsan Diana
Trodde aldrig jag skulle hitta dej igen.Tiden har gått sååå fort sen vi sågs,hoppas vi kan ta upp kontakten igen.
Kramar Skorpan

Baloo sa...

Skorpan!! Är det verkligen den skorpan som jag hoppas att det är??! Du gav ingen mail adress så snälla du hör av dig igen!! Om det är den skorpan jag hoppas så har jag saknat dig MASSA!!! Min mail är didda2@hotmail.com
Kramar!!