lördag, april 05, 2008

Så fiin ;)



Så här fin var vår minsta tös igår kväll. Kvällen till ära när vi skulle åka och gratuelera Christell :)Det var en mycket trevlig kväll med goda kakor och en super god tårta ;) Nu blir det lite extra träning på löpbandet nästa vecka ;) Vi var inte hemma förräns 23.30 och då gav vi lillan mat och sen somnade vi alla tre nästan direkt.

Och duktiga tösen vaknade inte förrän 5 i morse och ville ha mat igen. Jörgen gick då upp med henne så jag sov skönt vidare :) Sen vaknade hon tio i nio och ville ha lite frukost ;) Då gick jag upp med henne. Skönt med sovmorgon!
Nu är hon trött igen och vill helst sova. Men det är ju så svårt att sova när hon inte ser mamma hela tiden... Men skam den som ger sig, hon är envis men det är minsann jag med ;))

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag och Jörgen har inte hunnit planera dagen ännu. Jag vet bara att vi är bortbjudna på kaffe till Tony och Anki idag. Vilket hade varit trevligt. Var ju ett tag sedan vi träffades nu :) Och sen ringde Roger igår och ville komma hit med barnen en sväng. Så vi får helt enkelt se vad lördagen har att ge :)

1 kommentar:

Emma5a sa...

Aww så gulliga mosters töser e :) Hoppas allt e bra med er. Kram